Wij gingen naar Madrid en brachten mee...

For English, scroll down .. een pannetje en 300g katoen. Niet omdat ze dit niet in Belgiƫ hebben, maar gewoon omdat... Ik ga het katoen gebr...

For English, scroll down
.. een pannetje en 300g katoen. Niet omdat ze dit niet in Belgiƫ hebben, maar gewoon omdat...
Ik ga het katoen gebruiken voor een bolero of vestje ofzo. Ik heb moeten vaststellen dat ik eigenlijk weinig geschikte truitjes heb voor bij mijn kleedjes. Over kleedjes gesproken, ik bracht ook een kleedje mee van het Baskische merk Skunkfunk. Uit de outlet, mijn lief zat zuchtend te wachten maar toen hij me uit het paskotje zag komen was zijn beslissing snel gemaakt: meepakken. Ja maar, protesteerde ik nog... Moet ik me nu raar voelen omdat ik iets gekocht heb van het enige merk dat mijn collega lijkt te dragen?



We went to Madrid and brought a pan and 300g cotton. Not because we don't have any in Belgium but because... I think I'll use the cotton for a bolero or shrug. I realised I don't have many suitable things to wear with my dresses. I also bought a dress from Skunkfunk, from the Basque country in an outlet store. My love was very fast onvinced. Should I feel akward because it's the only brand my collegue seems to wear?

You Might Also Like

0 reacties