Gent=Vlaanderen?

Eerlijk , ik wil niet dat Vlaanderen Gent wordt. Ik hou dan ook niet, wat zeg ik, ik ben absoluut niet te spreken over de campagne van sp.a....

Eerlijk, ik wil niet dat Vlaanderen Gent wordt. Ik hou dan ook niet, wat zeg ik, ik ben absoluut niet te spreken over de campagne van sp.a. Ik vraag me nu al een tijd af waar ze campagne mee voeren in de rest van Oost-Vlaanderen. Maar vermoedelijk moet ik mijn woorden terugnemen, het open.vld-blad kwam vandaag in onze bus gedwarreld met op pagina 2 en 3 niks dan vld-mensen in de gemeenteraad die nergens op een lijst te bekennen zijn. Wat een rijkdom aan ideeën, en dan op het laatste blad een collage met foto's en een lijstje namen, maar waar die andere mensen waar ik wel voor kan stemmen maar niet in Gent wonen voor staan, kom ik nergens te weten.

You Might Also Like

0 reacties