Zonen09 - rocco

De feestdagen werden onverwacht toch een moment van samen zijn met familie en cadeautjes. Ik vroeg naar het verlanglijstje van de tieners. E...

De feestdagen werden onverwacht toch een moment van samen zijn met familie en cadeautjes. Ik vroeg naar het verlanglijstje van de tieners. Een training en een sweater. Na het polsen over kleuren, prints, kappen en ritsen, bleek dat ik een stapeltje zwart ging stikken. A touch of oranje mocht nog net. 
Op basis van een restje paspel werd het eerder oker, dus met een bang hartje hoopte ik dat oker voldoende oranje was voor de tiener. Toevallig vond ik een stofje van Froy&Dind in mijn voorraad dat hetzelfde oker als detail had. Een beetje zonde om er een kap uit te knippen en zo misschien een groter project niet meer mogelijk te maken. Of een stamp onder mijn kont om er zelf gauw mee aan de slag te gaan? 

Ik vond mijn tang niet voor de gaatjes aan de kap en besloot dan maar knoopsgaten te stikken. Voor de tweede hoodie vond ik een idee via instagram, een afwerking met boordstof, geen koordje. Ook hier vond ik een stofje in mijn voorraad dat ik wel leuk vond voor de binnenkant van de kap. De tiener trok zijn schouders op bij de cactussen, maar was wel enthousiast toen hij ontdekte dat hij ook een billie met deze cactussen erbij kreeg. Ongevraagd en zo verdween er nog een stof uit mijn voorraad. 
 


You Might Also Like

0 reacties