Juxtaposition

Toen ik Strands of joy van Anna Johanna bestelde, was dit zeker zonder twijfel voor de juxtaposition trui. Anna Johanna gebruikte twee gradi...

Toen ik Strands of joy van Anna Johanna bestelde, was dit zeker zonder twijfel voor de juxtaposition trui. Anna Johanna gebruikte twee gradient sets, maar ik koos liever voor effen kleuren. Ik zette op 1 mei de trui op en koos eerst voor zwart en grijs als kleuren. Maar het werd al snel duidelijk dat het contrast te beperkt was. Ik verving het zwart door felroze. Het was misschien mooier met zwart geweest, maar eigenlijk was ik te lui om dan ook volledig te herbeginnen. 

Toen ik een andere bol moest opzetten, bleef de trui hangen in de zetel. Een beetje stom maar het was ook niet altijd makkelijk om in het ritme van het patroon te komen. Vreemd genoeg lukte dat beter toen ik na de zomer, misschien zelfs in de winter de trui opnieuw vast pakte. Ik maakte de trui en de mouwen wat langer, ik hou van volledige mouwen. 
De mouwen gingen vlotjes en ik kon de trui zelfs mee nemen naar de breiclub, toch om de boord te breien. We mochten zelfs iets langer blijven zitten zodat ik kon afkanten. En de aanmoediging deed deugd. 
Aan de binnenkant merk je dat ik vanaf de tweede poging de draden langer laat doorlopen en je merkt ook dat de steken platter zijn op de voorkant. Echt iets om in de gaten te houden en te blijven doen. 
Ik ben fan van de trui, het is buiten mijn comfortzone, maar zo heerlijk warm en dat roze is ergens ook wel een beetje mezelf. 


You Might Also Like

0 reacties