Onah in jeans

Toen ik onah maakte voor de linkparty van Fibremood liet ik me afschrikken door de commentaren over de maat. Ik ging voor een draagbare tes...

Toen ik onah maakte voor de linkparty van Fibremood liet ik me afschrikken door de commentaren over de maat. Ik ging voor een draagbare testversie als het zou lukken en niet erg van de stof als het niet zou lukken. Het lukte wel en het zorgde ervoor dat ik al heel snel toch knipte in de stof die ik voor ogen had, een jeansstof, niet te zwaar van bij Madeline De Stoffenmadam.  


Ik volgde deze keer ook de twee maten die ik normaal combineer: 46 voor de taille en 48 voor de heupen. Het resultaat vind ik geweldig!
De plooien vallen meer door en de broek blijft ongelooflijk comfortabel, zonder dat ze als een zak aan voelt. Ik maakte de broek in de voormiddag voor een fotoshoot en probeerde me voor te houden dat er ook nog alternatieven waren, maar het lukte en ik combineerde het met een zelfgemaakte Thea van zonen09 in donkerblauwe stof van Atelier Brunette. Ik kreeg een compliment van de fotograaf en ik denk dat het kwam omdat ik ook iets uitstraalde. De broek is nog maar zelden in mijn kast geraakt, nooit gedacht dat een jeans nu nog van pas zou komen. 
Dit bloesje komt uit Dressed le livre van Deer & Doe patterns, het kreeg drie kwart mouwen, misschien tikkeltje korter en het is in een Nani Iro stofje van toen ik wel nog overzee durfde bestellen. Al denk ik dat deze ook al met een boel douanekosten werd geleverd. 


You Might Also Like

0 reacties