WIPWednesday: spacetime curvature socks

  Dots Dabbles , een Belgische ontwerpster van sokken, ontwierp een sok voor een mystery sock a long en het patroon is gratis. Je hebt twee ...

 Dots Dabbles, een Belgische ontwerpster van sokken, ontwierp een sok voor een mystery sock a long en het patroon is gratis. Je hebt twee kleuren nodig. Ik koos voor de resten van een trui die ik hier nog niet getoond heb. 

Ik weet niet of ze in het thema passen maar ik ben alvast fan. Ik koos voor maat 2 met 72 steken omdat het om kleurbreiwerk gaat. Je kan de sokken spiegelen, wat ik dus ook wel van plan ben. De blokjes zijn redelijk verslavend eens je in het ritme komt. 
Bij de hiel was het weer even zoeken, hoe cool is die hiel trouwens met die wisselende steken. Zo had ik nog nooit geminderd voor een hiel en dat is wel eens fijn om een andere techniek te proberen. 
Ik maakte wel een fout bij de overgang, iets met een te groot blokje waardoor het ritme een beetje gebroken wordt. Ik vond het zelf wat vreemd, maar was blijven breien en Breimuis Line merkte het op instagram op. Ik heb beslist dat ik toch verder ga breien, ik ben vooral opgelucht dat de sok past! 


You Might Also Like

0 reacties