Odile workshop

Ergens in september volgde ik een workshop met Sharon van Zonen09 in De Stoffenkamer . Op deze manier bracht ze haar nieuwe patroon Odile ...

Ergens in september volgde ik een workshop met Sharon van Zonen09 in De Stoffenkamer. Op deze manier bracht ze haar nieuwe patroon Odile nog eens onder de aandacht. Odile is een t-shirt dat je in verschillende stoffen kan maken, zowel geweven als niet-geweven stoffen. Het patroon bestaat in een basisversie en een uitbreiding (en er zijn nog meerdere op komst.)
 
Ik koos voor de workshop een versie in een stofje van Atelier Brunette. Ik had net genoeg over na het maken van een Thea (die nog op de naaitafel ligt). Ik ging voor de V-hals en zou op de schouders een stukje in dezelfde stof passen. Ik weet dat het bedoelt is als contrast, maar he, mijn keuze. 


Ik knipte de stukken iets te veel op het laatste nippertje, zo tussen twee online vergaderingen en er liep dus ook wel wat mis toen ik nog het beleg moest knippen. Dus mijn versie heeft op de rug een plooitje. Maar kijk eens hoe mooi het resultaat is? 


You Might Also Like

0 reacties