Weven

Als kind had ik een weefgetouw, geen idee waar het gebleven is eigenlijk, maar ik maakte er kleine lapjes mee. Nu fascineert het me nog stee...

Als kind had ik een weefgetouw, geen idee waar het gebleven is eigenlijk, maar ik maakte er kleine lapjes mee. Nu fascineert het me nog steeds, maar ik zie op tegen een nieuwe hobby, zeker één die komt met veel en groot gerief.

Ik schreef me in voor een workshop van Nui Atelier bij de Stoffenkamer en kon me een namiddag uitleven met wolletjes en dingen proberen. De dames gaan het nadien voorzien van een rits en een achterkant en zo heb ik meteen een zakje.

Als kind hield ik het bij streepjes, maar nu kon ik ook halve rijen enzo proberen. Wel leuk, zeker als je wat verschillende kleuren en diktes gebruikt, maar niet meteen de grote liefde die ik gevreesd had. Dus kan ik het voorlopig nog wel op andere hobby's houden.

You Might Also Like

0 reacties