WIPWednesday: fornjot

Mijn goede voornemen om te breien aan projecten met de wol van de Ysolda club van de voorbije jaren wordt gedwarsboomd. Het is te zeggen, i...

Mijn goede voornemen om te breien aan projecten met de wol van de Ysolda club van de voorbije jaren wordt gedwarsboomd. Het is te zeggen, ik vorderde enorm aan de Fornjot sjaal. Het is echt niet normaal hoe die wol voelt tussen mijn vingers, een beetje stug, een beetje zacht. Ik kan niet wachten tot ik de sjaal kan aan doen. Maar voorlopig loop ik vast in het patroon.

Je begint dus met heel veel steken en om de andere rij minder je één steek. Dat lijkt niks, maar plots zie je wel het verschil. Tussen de vlakken met patroon zitten rijen rechts, die net spannend genoeg zijn om te blijven breien, want nog een beetje en je mag weer een patroon breien. Ik ben aan de laatste sectie begonnen, hier komt het kleur ook terug, maar het is nog wat zoeken hoe dit precies moet.


You Might Also Like

0 reacties