Kluwen

Deze week op de trein keek meer dan één reiziger vreemd op. Mijn breiwerk staat op ronde breinaalden en met rechte breinaalden nam ik de ste...

Deze week op de trein keek meer dan één reiziger vreemd op. Mijn breiwerk staat op ronde breinaalden en met rechte breinaalden nam ik de steken voor de zakjes op. Niet echt geschikt om op de trein te doen, maar wel een mooie techniek. Kate Davies weet waar ze het over heeft natuurlijk. En de rode wol van bij DolceLana is ook mijn ding, ideaal om mijn lelijke fleece te vervangen.



Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de boord met 30 rijen iets smaller is dan de boord met de zakjes op 30 rijen, zou ik de zakjes dan wat minder rijen moeten laten tellen. Het patroon houdt het op 30 rijen, maar het lijkt vreemd.

You Might Also Like

2 reacties

  1. goed dat jij er aan uit kan. wat ik zie is een moeilijk stukje breiwerk. :-) benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen