Breiwijven ( en -venten) verenigt u!

Je zou kunnen denken dat ik overdrijf, maar als ik droom dan is dat meteen hevig. Ik val diep in slaap en als ik wakker schiet dan ben ik ov...

Je zou kunnen denken dat ik overdrijf, maar als ik droom dan is dat meteen hevig. Ik val diep in slaap en als ik wakker schiet dan ben ik overtuigd van wat ik gedroomd heb. Dan helpt een beetje redeneren niet, nee, dan durf ik daar een hele dag ongemakkelijk van lopen. Zelfs een krop in de keel krijgen tijdens een toevallig babbeltje of wat staan trillen op mijn benen. Ik ben een emo-wijf, zeker als daar nog wat hormonen bij zitten.

Maar er zijn ook leuke dingen, neem nu dat pakje van Dolce Lana, dat ik vandaag eindelijk kon afhalen, drie strengen malabrigo sock in een rood dat er mooier uitziet dan op het scherm. Ideaal voor het patroon van 100% Rain dat ik onlangs kocht en ideaal voor zonnig weer.



Aangezien deze post ook opgenomen wordt in de stroom van wijvenblogs voor de wijvenweek maak ik maar even van de gelegenheid gebruik om schaamteloos reclame te maken voor Knitting Owls, de Gentse avondbreiclub, maar haker zijn ook meer dan welkom natuurlijk. Elke derde donderdag en laatste zondag van de maand komen we samen in Boho op de Vrijdagsmarkt. Alle info op de site! Tot morgen, misschien?

You Might Also Like

0 reacties