#wijvendag zaterdag stoefdag

Na een week van maskers af vonden de organisatoren dat het tijd was om wat te stoefen. Iedereen zal wel zeggen hoe lastig het is, maar kijk,...

Na een week van maskers af vonden de organisatoren dat het tijd was om wat te stoefen. Iedereen zal wel zeggen hoe lastig het is, maar kijk, ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik goed ben in mijn job. Ik vind dat ook maar normaal en ik wil er dan ook niet te koop mee lopen, al zou ik dat beter af en toe wel eens doen in de organisatie die de onze is. Maar als ik echt ergens trots op ben is het wel het feit dat nieuwe collega's me achteraf zijn komen bedanken, voor de manier waarop ik hen dingen geleerd heb, zonder er te veel spel van te maken en met de uitleg erbij waarom het beter anders kan en waarom dat beter is. Zowel op mijn huidige job als op mijn vorige is het me overkomen en ik ben telkens wat uit de lucht gevallen, omdat ik dat normaal vind dat ik dat doe, maar het doet deugd om te weten dat het gewaardeerd wordt.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Inderdaad! Op mijn vorige job voelde ik ook enorme waardering, zowel van de bazin als van de collega's - dat geeft goeie moed om te blijven doorgaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat wij, "wijven", allemaal wel eens af en toe over onszelf mogen stoefen. mijn man en ik maken er een spelletje van: beetje stoefen over onszelf tegen elkaar als één van ons weer een 'lumineus' idee had of zo. we doen het al grappend dus, en we lachen er ons dan een breuk mee. het doet alleszins goed! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen