Pabaigh

 Na de WIP  is het tijd voor een foto van de afgewerkte top. Het is een korte t-shirt met korte mouwen. Ideaal voor boven een t-shirt met la...

 Na de WIP is het tijd voor een foto van de afgewerkte top. Het is een korte t-shirt met korte mouwen. Ideaal voor boven een t-shirt met lange mouwen als het weer niet goed weet wat het wil of als het warmer wordt zonder t-shirt eronder. Ik hou van de kleurschakeringen, nerds do prefer their rainbows darker. 

De constructie zit goed in elkaar, je begint aan de boord op de heupen en je breit tot aan de mouwen, met een aantal meerderingen, maar vooral veel eindeloze rijen rechts. Ik stopte eerder dan het patroon vroeg, zo'n tien centimeter omdat het me hoog genoeg leek. Voor de mouwen brei je voor- en achterkant afwisselend rechts en averechts. Het rugpand komt wat hoger en ik breide alles samen met drie naalden. Je kan het ook samen graften. Dan neem je nog steken op voor de mouwboordjes en de halsboord is weer een tunnel met veel rechts zonder nadenken. 

Ik gebruikte net geen drie strengen. Met drie zou ik het lijf wat langer kunnen maken of de hals wat hoger. Ideaal patroon voor mooie fingering wol als je het mij vraagt


You Might Also Like

0 reacties