Square neck top - bis

Het patroon van de square neck top lag nog op tafel en in de buurt lag ook nog een overschotje van mijn thea , en zo werd één en één twee. ...

Het patroon van de square neck top lag nog op tafel en in de buurt lag ook nog een overschotje van mijn thea, en zo werd één en één twee. Het stofje van Atelier Brunette is ideaal voor de warmere zomerdagen. Ik volgde de instructies voor de hack, wat eigenlijk drie keer niks inhoudt en knipte het patroon iets langer. Dat had ik al bij de eerste versie gedaan, ik deed er nog een centimeter ofzo bij.

 Het topje is een recht model, er zijn wel de nepen in het voorpand, maar al bij al blijft het redelijk recht. Het is een plezier om aan te hebben, het valt wijd en ik hou wel van de hals. Ik vermoed dat ik het patroon meer ga gebruiken bij tricot dan bij geweven stof, maar ik vind beide wel iets hebben.

You Might Also Like

0 reacties