Top 9

Ik denk niet dat ik vorig jaar de foto gedeeld heb, maar ik dacht, laat ik ook hier maar eens de top 9 van 2018 tonen, althans volgens Inst...

Ik denk niet dat ik vorig jaar de foto gedeeld heb, maar ik dacht, laat ik ook hier maar eens de top 9 van 2018 tonen, althans volgens Instagram. Niet uit verveling. 

Ik vind het best grappig: vijf foto's hebben te maken met Edinburgh Yarn Festival, logisch dus dat ik in 2019 terug keer. Je ziet me blinken met mijn breiwerk in de podcast lounge. Louise van Caithness Craft Podcast legde me vast. Ik draag er de warme trui die ik voor de Blacker-yarns KAL maakte. De tweede trui die ik voor EYF maakte is Miss Rachels yoke van Kate Davies. Je ziet me als de trui af is en ik niet kon wachten om hem te delen en je ziet me natuurlijk ook bij de ontwerpster Kate Davies op de foto. Deze foto werd gemaakt door Felix van Knitsonik na de boekpresentatie van Handy Woman. Een boek waarin Kate beschrijft hoe de revalidatie verliep maar vooral hoe ze nu anders naar dingen kijkt. Ik lees af en toe een beetje erin, het is best aangrijpend en ook heel inspirerend. Op haar site kan je trouwens een TedTalk erover terug vinden. Verder zie je de foto door de EYF-fotograaf, altijd een momentje om uit te zoeken wat ik ga dragen. Deze keer was dit met mijn rode carinho van Ysolda Teague. Ik maakte die bewust wat groter en draag die daardoor ook vaker. En dan is er ook een foto van wat ik kocht op EYF.... Misschien moet ik die maar eens in detail bekijken als ik straks niet aan de verleiding kan weerstaan om iets nieuws op te zetten, want meestal had ik wel een idee waarvoor ik de wol kocht, denk ik. 

De nieuwe tattoo staat er twee keer op te pronken en ik ben er nog steeds heel blij mee. Ik was er al volledig aan gewend geraakt toen ik deze zomer plots merkte dat mensen die ook zagen en ik dus plots ook moest gaan uitleggen wat het was. De mevrouw met het spinnenweb op haar arm, herinnerde de cardioloog mij. 

En ook twee keer wol van Old Maiden Aunt, logisch bijna dat ik er onlangs nog wat bij bestelde. De sibeal sweater in pynk is ondertussen natuurlijk al afgewerkt. Het is een zalig patroon van Isabell Kraemer. De sjaal Adrift van Veera Välimäki in "if I want exposure, I'll show my tits - bling bling" is nog niet afgewerkt. Ik ben bezig aan de laatste band van rechts, maar ik denk eraan om te blijven breien tot de wol op is.

De laatste foto is dan weer een foto van mijn traverse bag die ik tijdens de workshop bij Stoffenmadam Madeline in Lier aan het maken was. Ik heb ze nog niet in gebruik genomen, misschien met de feestdagen of met de lente.

Op de foto's zie ik veel roze en rood, wat wel grappig is want dat bleek minder uit de kleuren die ik volgens instagram het meest in mijn foto's gebruikte.

You Might Also Like

0 reacties