X marks the spot

Gisteren begon de cadeautjesfabriek. Ik had wat schrik voor mijn naaimachine aangezien deze vorige week sputterde, maar ik had deze keer ge...

Gisteren begon de cadeautjesfabriek. Ik had wat schrik voor mijn naaimachine aangezien deze vorige week sputterde, maar ik had deze keer geen problemen. Op het lijstje staan pyjama's en t-shirts, maar deze kan ik nu nog niet tonen. Ik profiteerde van de gelegenheid om wat podcasts te luisteren en een julia sweater van Compagnie M die ik geknipt had voor een naaidagje met vriendinnen ook snel te stikken. Ik heb er al een aantal, maar eentje extra kan nog altijd wel. Al moet ik ergens verkeerd geknipt hebben, want ik vond de armboorden niet en ik bleek toch gewoon uit dezelfde stof mijn boord te kunnen halen. Julia is namelijk een patroon waar je best wat veel stof voor nodig hebt. Ik had mijn zinnen gezet op de "X marks the spot" van See you at six, puur toeval dat de wintercollectie morgen uitkomt. Maar deze wordt vast vriendjes met mijn bertha. 

You Might Also Like

0 reacties