In de wolken

For English, scroll down Mijn humeur gaat een beetje alle kanten op maar vandaag of beter vanmorgen was ik in de wolken. Ik heb mijn instruc...

For English, scroll down
Mijn humeur gaat een beetje alle kanten op maar vandaag of beter vanmorgen was ik in de wolken. Ik heb mijn instructies gekregen van Rebecka en ik mag mee doen! Het klinkt allemaal zo super spannend, maar eigenlijk komt het er op neer dat ik 68 steken ga opzetten en 80 rijen rechts en averechts ga breien. Dat lapje gaat dan op de post en wordt één van de 766 simpele lapjes die ze nodig hebben voor het gedicht. De letters waren al uitgedeeld, maar he, spatie tussen letters is ook belangrijk. En ik blijk de eerste Belgische breier te zijn die zich aangemeld heeft, maar er zijn er ook al uit Italië, Australië, VS... goed volk dus om mee te doen met Knit a poem. En ze zoeken nog volk voor de spaties en je kan alles volgen op Facebook en Ravelry. Alle lapjes moeten binnen zijn op 14 september en in oktober wordt het gedicht dan voorgesteld. Je kan al beginnen raden: er zit al een E, D, C, Y, nog een D, een R en H en ook twee I's in.



My mood swings and I just can't control it. But this morning I had my head in the clouds. I received the instructions from Rebecka and I'm in! It is super exciting, even if it means I'll cast on 68 stitches and knit stockinette for 80 rows. That little piece of fabric will then be mailed and will be one of the 766 blanc squares they need for the poem. The letters were already distributed, but hey, blanks between words are very important. I seem to be the first Belgian knitter, but they have knitters from Italy, Australie, US... good company if you ask me top participate in this Knit a poem. And they are still looking for people to knit blank squares, this seems a fine destash-project. You can follow the whole thing on Facebook and Ravelry. All knitting should be in before the 14th of September and in October they'll reveil the poem. You can already start to guess: there is already an E, D, C, Y, another D, a R and an H in.

Via L'heure bleue

You Might Also Like

0 reacties