Geel

Het grappigste was toen hij me riep en zei: kijk eens, ze vonden dat zo'n deprimerende kleur dat ze het maar geel hebben geschilderd. Ik...

Het grappigste was toen hij me riep en zei: kijk eens, ze vonden dat zo'n deprimerende kleur dat ze het maar geel hebben geschilderd. Ik antwoordde dat ik dat zelf gedaan had na een winterdepressie van hier tot ginder. Denk ook nog een bruine fermette keuken in die ruimte en weinig licht en je snapt waarom ik op de trein ontbeet. De tip kwam trouwens van mijn grootmoeder, mijn pa vond het geldverspilling, we gingen dat toch verbouwen? Klopt, na bijna acht jaar.

Als het hier dus stilletjes wordt, ik ben iets aan het uitbreken of uitgraven ofzo. De wand van een paar millimeter dik is met iets vastgeplakt dat verdacht op ballatumplak trekt.

You Might Also Like

0 reacties