Spoed

"Ben jij familie van...?" de verpleger die ik nog ken van die keer met mijn hand leest de naam. "Nee, ik ben zijn vriendin.&q...

"Ben jij familie van...?" de verpleger die ik nog ken van die keer met mijn hand leest de naam.
"Nee, ik ben zijn vriendin." Ik wil de kaart aannemen, aangezien ik zijn portefeuille bij heb.
"Wanneer is hij geboren?"
"...." De verpleger begint te lachen. "In januari."
"Is dat al?" Mijn lief is duidelijk ontgoocheld. Ik ben vooral opgelucht dat het enkel schaafwonden zijn en kan nu echt niet beter dan januari.
De verpleger draait zich naar de vrouwen: "zie je wel dat ze nog ruzie gingen maken?"
Dan kijkt hij naar het gezicht van mijn lief. "Heeft zij dat gedaan?"

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oei, oei, wat heeft dat parket met hem gedaan?!? Toch niets ergs, hoop ik?? Wens hem veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft niks met het parket te maken, maar met het afbreken bij mij thuis, vraag maar aan b. Hij heeft de foto gezien, het valt wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen