Wish you were here

Het boek werd een tijd terug aangeraden door Bart Moeyaert en de titel was blijven plakken in mijn geheugen. Bij één van de bezoekjes aan ...

Het boek werd een tijd terug aangeraden door Bart Moeyaert en de titel was blijven plakken in mijn geheugen. Bij één van de bezoekjes aan de boekenwinkel werd het meegenomen en ik las het op een paar dagen uit.

Wish you were here is eigenlijk een jeugdboek, maar zo eentje waar je nooit te oud voor bent. Hazel trekt als au pair een maand naar Engeland. Ze gaat voor de kinderen van een gezin zorgen en hopelijk zo ook over de breuk met haar lief B. komen. In het gezin blijkt er iets niet pluis en ze probeert te achterhalen waar de moeder is.

Ik heb het boek heel graag gelezen. Het verraste me meermaals met een wending die ik niet had zien aankomen. En ik kon me perfect herkennen in Hazel. Aanrader!

You Might Also Like

0 reacties