Happiness

Maandag is een goede dag om de tag van Saturnein te pikken en zelf in te vullen. Vandaag gaat het over happiness. * Van welk eten word j...

Maandag is een goede dag om de tag van Saturnein te pikken en zelf in te vullen. Vandaag gaat het over happiness.

* Van welk eten word jij vrolijk? 
Van desserts, ik hou van ijsjes en taart en fruitsla. Ik word er altijd vrolijk van als ik zie op een studiedag dat ze iets zoet bij de koffie hebben voorzien. Nochtans bestel ik zelden een dessert op restaurant.

* Welke film maakt je vrolijk?
Ik word vrolijk van films die ook een beetje triest zijn. Denk Aanrijding in Moskou, What's eating Gilbert Grape,... Mijn favoriet is echter een Australische film Angel Baby. Twee personen met psychische problemen ontmoeten elkaar in een activiteitencentrum en worden verliefd. Er zijn zo veel twijfels, zoveel bezorgdheden van hun omgeving, maar zij kiezen telkens voor elkaar, onvoorwaardelijk.

* Welk kledingstuk maakt je vrolijk? 
Ik hou van zelfgemaakte kleding, een kleedje, een broek, een trui, een t-shirt,... Maakt niet uit, als het goed zit en het past bij mijn humeur.

* Van welke beautyproducten word je vrolijk?
Ik hou wel van gezichtsmaskertjes, zo eens helemaal je gezicht insmeren, laten trekken en dan het gevoel van een zachte huid te hebben.

* Wat is jouw gelukkigste herinnering?
Hmmm... Moeilijk. Mijn gelukkigste herinnering is misschien wel op een te klein stoeltje zitten in een soort van garage in Hanoi. Met een heerlijk bord pho bo en de vrouw die me probeert duidelijk te maken dat ik de kruiden er moet in doen.

* Van welke muziek word jij blij? 
Ik word blij van muziek waar ik kan mee zingen of op dansen, zo gewoon eens in mijn living.





Niet zelden zijn het vrouwenstemmen, en soms ook een beetje fout.



* Wat doe je op dagen als je jezelf down voelt om weer happy te worden?
Er zijn twee opties: of ik laat mezelf toe om me down te voelen en heb wat medelijden met me, denk iets lekkers om te eten, warm drankje, zetel, of ik vind dat ik niet moet trunten en verzet me tegen het down-gevoel. Eens naar buiten gaan kan dan al veel helpen.

* Noem drie willekeurige dingen die je ontzettend gelukkig maken. 
Vrienden, breien, mooie dingen ontdekken.

You Might Also Like

0 reacties