Black

De werkmannen vroeg of het stoorde dat ze de radio opzetten, ik had al van ja gezegd voor ik me afvroeg op welke zender ze die zouden zetten...

De werkmannen vroeg of het stoorde dat ze de radio opzetten, ik had al van ja gezegd voor ik me afvroeg op welke zender ze die zouden zetten. Het bleek stubru te zijn en zo ontdekte ik ook deze schitterende cover.



Normaal werk ik niet thuis als de werkmannen komen, maar ik wou er zeker van zijn dat ze alle prutsen deden, vandaar. En weet je, het lukt wonderwel, nog maar één keer echt naar buiten moeten spurten met de telefoon omdat zij aan het boren waren. Wel een beetje koud omdat ze de voordeur open hebben staan om dat hun werktafel op de stoep geïnstalleerd staat. Eén van hen heeft een korte broek aan, zo koud kan het dus niet zijn, toch?

You Might Also Like

0 reacties