op vrijdagavond

Ik zie haar stappen met haar trolly en haar vriendin. Ze belt en stapt naar het station. Dat hoort zo als je student bent en het is vrijdaga...

Ik zie haar stappen met haar trolly en haar vriendin. Ze belt en stapt naar het station. Dat hoort zo als je student bent en het is vrijdagavond. Ik denk dat ze nog wel even onderweg is, haar accent plaats ik in de Westhoek, dat is straks gegarandeerd nog eens overstappen.

"Ma'ke, ik heb echt geen relatieadvies van je nodig"

"Ma, ik heb hem al een week niet meer gehoord, ik weet niet wat ik er tegen nog zou moeten zeggen"

"Ma'ke, zeg dat niet. Ma, kan mij dat schelen hoe hij er uit ziet? En of hij beleefd is? Weet je wel wat hij mij heeft aangedaan?"

"nee, ik ga dat nu niet zeggen aan de telefoon, ik ben onderweg naar het station.Hij is te ver gegaan, mijn vrienden zeggen het ook."

You Might Also Like

0 reacties