WIPWednesday: Haematoxylum

Ik vertrek binnenkort naar Schotland, Edinburgh Yarn Festival komt er aan en ik ga ook nog wat de toerist uithangen. Nog meer dan hoeveel ko...

Ik vertrek binnenkort naar Schotland, Edinburgh Yarn Festival komt er aan en ik ga ook nog wat de toerist uithangen. Nog meer dan hoeveel kousen en hoeveel onderbroeken is er de vraag hoeveel breiprojectjes. De criteria zijn simpel: het mag niet te groot zijn, want ik moet het kunnen mee nemen in mijn sjakosse, het mag niet te klein zijn dat het na een paar dagen al is afgewerkt. Het mag niet te moeilijk zijn dat ik niet kan kletsen, het mag ook niet te simpel zijn dat ik het niet kan tonen.

Ik dook in de patronen en wol van Ysolda's club van 2016 en haalde dit erboven: Haematoxylum. Zoals zij het beschrijft "fun to knit, easy to wear." De wol is van Shilasdair, die ook op EYF staan. 


You Might Also Like

0 reacties