GF16: musjieks

Dag 8 al! Hoe is dat gebeurd? Ik heb een early bird voor Boomtown en dat maakt dat ik daar heel wat tijd doorbreng. Zelfs al zijn sommige na...

Dag 8 al! Hoe is dat gebeurd?


Ik heb een early bird voor Boomtown en dat maakt dat ik daar heel wat tijd doorbreng. Zelfs al zijn sommige namen mij onbekend, dan nog is het makkelijk om eens te gaan kijken. Het gratis programma op de Kouter is alvast ook de moeite, als je het mij vraagt.

Op Boomtown is Vos nooit ver weg en mijn oog viel er eerder per toeval op. Hartjes!
En de muziek?

Als toppers onthou ik alvast STUFF! Wat was me dat zeg?
En Alice On the Roof! Haar cover van dancing queen was gewoon perfect, het verwoordde ook wat het gevoel dat ik had gehad na haar optreden in de Vooruir eerder dit jaar.
Verder onthou ik Avondlicht en Kiss the anus of a black cat. Die laatste had ik al vaker op een programma zien staan en nu was het moment om ze in levende lijve te zien.
En gisteren was er ook Mykki Blanco. Ik onthou vooral: "some bitches come and some bitches go..."
Vanavond zijn er twee thuismatchen: violent husbands en Ertebrekers!

You Might Also Like

0 reacties