Wat een week

Ik pik eens de woorden van i.van Kerygma , wat een week. Ik had voorzien om me een week af te sluiten van de wereld, met niks dan mijn bo...

Ik pik eens de woorden van i.van Kerygma, wat een week. Ik had voorzien om me een week af te sluiten van de wereld, met niks dan mijn boeken. Maar dat lukte niet helemaal. Het project op het werk raakte in een soort van stroomversnelling, of zo lijkt het toch. Het zorgde voor een leuke telefoon met de klant en veel begrip van zijn kant. 

Ik kreeg ook een mail van één van mijn favoriete ontwerpers of ik iets wou uitproberen. Wat fantastisch is. 

en dan was er de aankondiging dat Het Project voor altijd tien jaar zal blijven. Ik stuurde een hoop mails naar oud-medewerkers en gastbloggers voor een laatste bijdrage. Sommigen hadden zin om weer meer actief te zijn, waar ik eens mee moest glimlachen. Hoe vaak hebben we dat al niet gedacht... Het was een moeilijke beslissing, maar een goede, daar ben ik van overtuigd. Voorlopig voelt het nog wat onwezenlijk.
En toen de prof zei dat er geen probleem was, viel er een blok van mijn schouders. Ik voelde plots hoe moeilijk wel was maar het was nog wat vroeg op de avond dus ging ik spontaan in overdrive...

You Might Also Like

0 reacties