#projectblogboek

Ha, ik heb ze gevonden! De statistieken in Blogger, ideaal om tegemoet te komen aan een opdracht in het Blogboek van Lilith . Op nummer 1,...

Ha, ik heb ze gevonden! De statistieken in Blogger, ideaal om tegemoet te komen aan een opdracht in het Blogboek van Lilith.

Op nummer 1, zonder twijfel: Meneer de directeur. Ik testte met veel plezier de laptophoes uit Zo geknipt twee en bezorgde de dames een foto en link. Zij plaatsten het op hun facebookgroep en dat zorgde voor heel wat lezers, dat merkte ik de dag zelf ook aan mijn statistieken.

Een verrassing op nummer twee: zalig ontspannend, een boek bespreking van Two caravans van Marina Lewycka. Geen idee waarom, maar nog steeds een boek dat ik zou aanraden.

Op nummer drie: Hoe ik werkLilith deelde op haar blog hoe zij te werk gaat en vroeg haar lezers om hetzelfde te doen. Nadien publiceerde ze nog een overzichtje.

Op nummer vier: Keuken. Zo ziet onze keuken er uit. De verbouwingen hebben bloed, zweet en tranen gekost en af en toe vraag je je af waarom. Maar de keuken is nog steeds een fantastische plek. En ja, aan die buis moet nog steeds een "afwerkinskje" komen.

En al weer een verrassing, of misschien ook niet, omdat Lilith al weer de aansteker was, Rood en al. Een verhaal over een nieuwe sjakosse en de inhoud. De sjakosse ligt hier nog, de rits is al enige tijd kapot en hoewel ik van plan was om die te laten maken, twijfel ik daar onderhand toch wel aan of het er nog van gaat komen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik kijk soms naar mijn statistieken, maar ik kan er niet veel uit opmaken. Vroeger was er een kaartje per land, en dan kon ik echt zien wie waar veel naar mijn blog gekeken had. Een vriendin woonde toen in Lint, en dat was duidelijk... Maar nu vind ik dat kaartje niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen