dagen zonder vlees '13

Vorig jaar had ik blijkbaar 15 niet-vegetarische dagen. Dit jaar zijn het er 18. Vorig jaar hield ik er een hoop frustraties aan over, als ...

Vorig jaar had ik blijkbaar 15 niet-vegetarische dagen. Dit jaar zijn het er 18. Vorig jaar hield ik er een hoop frustraties aan over, als ik "zondigde" at ik meteen twee maaltijden vlees. En soms niet een klein beetje, maar gewoon veel. Nu is het meestal bij een maaltijd gebleven en redelijke porties. Eigenlijk had ik twee niet-vegetarische dagen per week tot we naar Kopenhagen gingen. De combinatie met de Ierse ontbijten in Dublin was dodelijk (7 dagen). Hoe je het draait of keert, ik eet graag vlees. Zo'n stukje vlees perfect gebakken, zoals we in Volta kregen, daar kan ik geen nee tegen zeggen, hoe lekker groenten ook mogen zijn. Maar ik hoef niet elke dag vlees en bij sommige beelden van vlees uit de fabriek krijg ik rillingen. Ik heb niet de behoefte om nu te gaan compenseren, dus denk ik wel dat ik opnieuw ga afbouwen.

You Might Also Like

0 reacties