open of niet

Madame Zsazsa had twee vragen over haar verbouwingen . Twee herkenbare vragen, ook dat twijfelgevoel, want eens gekozen, heb je gekozen natu...

Madame Zsazsa had twee vragen over haar verbouwingen. Twee herkenbare vragen, ook dat twijfelgevoel, want eens gekozen, heb je gekozen natuurlijk.

De eerste vraag van de ramen was hier niet echt een discussiepunt. De achterbouw werd een rechthoek over de hele breedte met de bedoeling om de achtergevel volledig in glas te hebben om mijn tuin te zien en de zon binnen te laten. Tegelijkertijd betekende dit een investering in isolerend glas, want mijn tuin is op het zuiden gericht.



En ondanks het feit dat het venster tot de grond komt, staat de zetel er gedeeltelijk voor. Mij stoort dat niet, het is super om daar in de zetel buiten te kijken. Langs de andere kant ziet de living er zo uit. We zoeken nog een eettafel, groot en niet te breed en voor de rest kan zowat alles, dus als je nog een tip hebt, laat maar komen...



Ja, als je dichter gaat zie je de open trap nog beter. Het was een moeilijke beslissing, los van de kuren van de verkoper. Ik heb hoogtevrees en open trappen vind ik vreselijk, maar een open trap zou ongelooflijk veel ruimte creëren in de keuken en zelfs wat extra licht doorlaten. Dus heb ik op mijn tanden gebeten en de knoop doorgehakt, ik ben er zo blij mee. Al kijk ik soms bewust niet naar beneden als ik naar boven ga. Naar beneden heb ik er geen problemen mee.

You Might Also Like

0 reacties