betrapt

Woensdag = wijvenfilm. Een gewoonte waar ik nogal aan houdt en waar hij zich bij neer te leggen heeft. Hoewel we vanaf september misschien v...

Woensdag = wijvenfilm. Een gewoonte waar ik nogal aan houdt en waar hij zich bij neer te leggen heeft. Hoewel we vanaf september misschien vaker buitenshuis gaan zijn.

Dus gisteren leest hij mails, bekijkt het scherm met een half oog terwijl ik worstel met mijn secret of the stole (tussendoor: dit weekend serieus wat schade ingehaald, maar door breien op automatische piloot mocht ik er toch al wat lijnen uithalen). En dan: "ik heb die film al gezien." waarop ik antwoord dat het de première zou zijn en dat dus niet kan. "Ach, maar misschien op het vliegtuig..." Kijkt hij dus wijvenfilms in het geniep en dan thuis maar klagen als ik eens wat gemakkelijk entertainment opzet.

You Might Also Like

0 reacties