Van awards

Sandra heeft me een prijs gegeven, omdat - ik citeer de jury: "omdat zij doet wat ik wil doen: handwerken (meer bepaald breien) en ero...

Sandra heeft me een prijs gegeven, omdat - ik citeer de jury: "omdat zij doet wat ik wil doen: handwerken (meer bepaald breien) en erover bloggen ook. Bij mij blijft het nog altijd bij: ‘ik zou willen’ en ‘ik zou eens moeten’ (quilten/haken) maar de praktijk volgt niet". Mijn eerste reactie was: Moa San toch, jij hebt vier kinderen en doet massa's toffe dingen en schrijft er nog eens over bij Gentblogt. Ik hoop dat ik ook zo veel energie ga hebben, ooit. Maar ik was toch ook wel vereerd, dus geef ik de award graag door. Maar eerst de regels:

1. De winnaar mag het logo plaatsen (mag, moet dus niet, hier kun je kijken)
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

Kiezen is verliezen, u kent het wel, voor elke blog die ik vermeld zou ik er tien andere kunnen geven, of meer. En hier gaan we dan:

Koen Wolk omdat hij altijd wel toffe tips heeft op cultureel vlak en zijn reis naar Praag vlak voor de onze voor de nodige inspiratie heeft gezorgd.

Madame Zsazsa omdat ze het altijd doet kriebelen met haar toffe projecten in huis, tuin en keuken

Mirthe omdat ze altijd zo'n leuke dingen weet te vinden op het interweb

Zita omdat ik haar graag lees

Josie omdat ik haar een ferme madam vind

Jeronimo omdat ik wel van zijn foto's hou, ook al kan hij soms moeilijk kiezen.

Mohow omdat zijn teksten mij laten lachen.

You Might Also Like

5 reacties

  1. Tnx :-) Voel me vereerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. insgelijks :-) kiezne is altijd moeilijk natuurlijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel me ook heel vereerd, eigenlijk
    bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze krijg je een award terug... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen