kwestie van vertrouwen

Ik weet niet of ik het zou kunnen. Mijn lief heeft mij de toestemming gegeven om de keuken te schilderen in mijn eentje. Meer nog, hij heeft...

Ik weet niet of ik het zou kunnen. Mijn lief heeft mij de toestemming gegeven om de keuken te schilderen in mijn eentje. Meer nog, hij heeft ook alles geplamuurd. En jullie kennen de discussie die we hadden over kleuren? Wel, we hebben alles afgesproken en nu mag ik schilderen. Hij zit al weer in het verre buitenland. De vorige keer toen hij terug was had ik de P-magazine en vla gekocht, deze keer zal hij hopelijk een keuken krijgen in nieuwe kleuren. Hopelijk vindt hij het mooi want ik zal er niet zijn als hij de muren onder ogen krijgt.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Een tip:
    Eerst alles afplakken met van die bruine plakband en nooit denken dat je wel zonder kan, want dan wordt het een ramp. (Dat was bij mij toch het geval.) :)

    BeantwoordenVerwijderen