toeval?

Vorige week ging ik bij Le chien vert mijn kortingsbon incasseren, ik kwam terug met een groen stofje met een fijn wit bloemetje op. Een s...

Vorige week ging ik bij Le chien vert mijn kortingsbon incasseren, ik kwam terug met een groen stofje met een fijn wit bloemetje op. Een schat van een stofje, voelt perfect voor de dingen waar ik nu mee bezig ben. Dus googlede ik eens de naam die ik op de zelfkant vond, tiens, ze hadden nog wel iets leuks dat me toch ook wel bekend voor kwam. Ik grabbelde eens in de hoop stofjes hier ten huize, en kijk, dat nieuwe stofje van bij Stoffenidee, dat net binnen was, maakt deel uit van dezelfde collectie. En ik koos er ook voor het groene stofje. Te veel toeval om geen voorteken te zijn, denk ik dan. Misschien moet ik eens durven en ze combineren of ik negeer het en doe gewoon verder met het bandwerk waar ik mee bezig ben.

You Might Also Like

0 reacties