WIPWednesday: After the rain - testknitting

 Ik weet het, het is geen woensdag meer en het is ook geen WIP meer, geen work in progress, want ik draag de trui al heel de week. Jawel, te...

 Ik weet het, het is geen woensdag meer en het is ook geen WIP meer, geen work in progress, want ik draag de trui al heel de week. Jawel, telkens met een propere t-shirt aan maar in deze trui wil ik wonen, zo zacht. Ik mag nog niet te veel foto's tonen van de trui die af is, maar ik denk dat je zo ook wel een idee krijgt. 

Het is After the Rain van Dana Kikic en het patroon komt uit in Making Stories 5, in het voorjaar van volgend jaar. Zij breide hem in vrolijk groen maar ik ging voor slate. De wol van Frida Fuchs uit Berlijn is een plezier om mee te breien en de kleur vind ik heel geslaagd. Ik koos voor minder positive ease dan het patroon voor mijn maat voorziet, waardoor ik geen extra streng nodig had en de trui ook niet zo wijd valt, precies zoals ik het wou eigenlijk. 

You Might Also Like

0 reacties