Nest

Er zijn van die momenten dat ik me zo ongelooflijk thuis voel in Gent, alsof ik nergens nog naar toe wil. Nest is de naam voor het tijdelij...

Er zijn van die momenten dat ik me zo ongelooflijk thuis voel in Gent, alsof ik nergens nog naar toe wil. Nest is de naam voor het tijdelijke project rond de oude bib. Het wordt gebruikt door allerlei diverse organisaties en als je er rond loopt hoor je het bijna gonzen van goede ideeën. En van mensen die elkaar ontmoeten en nog meer wijze projecten die er uit komen. Een echt nest
Ik volgde er eerder al een aantal workshops en ging ook al naar een concert. Ik kom op plaatsen in het gebouw waar ik vroeger nooit kwam en soms zijn er nog sporen te ontdekken van die oude functie. Ik had mijn zinnen gezet op een stekplantje van de oude bib-planten en ontdekte de organisatie die verwaarloosde kamerplanten opnieuw vertroetelt. En nadien hoorde daar een drankje in bar Wilson bij natuurlijk.

You Might Also Like

0 reacties