Cosy & square

Ik maakte deze zomer een aantal square neck tops, zoals deze  en deze  en een aantal die nooit op de blog zijn geraakt. Het patroon is van ...

Ik maakte deze zomer een aantal square neck tops, zoals deze en deze en een aantal die nooit op de blog zijn geraakt. Het patroon is van Friday Pattern Company en terwijl ik bezig was overviel me de gedachte dat ik ook wel een kleedje met zo'n halsuitsnijding wou. 

Ik combineerde het patroon van de t-shirt met de solange uit La Maison Victor en knipte in een jersey van See you at Six. Het ineen zetten ging even vlotjes als dit bij de t-shirt het geval was, nepen en rondom rond stikken, meer is dat niet. De hals gaapt misschien een beetje nog maar ik hoop dat nog op te lossen met een extra stiksel, hopelijk blijft het beleg dan ook wat meer op zijn plaats.  Spijtig van de korte mouwen, anders volgden er meteen nog een paar, want het is een jurk om zo aan te trekken, recht uit de machine.

You Might Also Like

0 reacties