My cup

Het klinkt misschien raar maar ik hield aan Kopenhagen een koffieverslaving over. Misschien zat het regenachtige weer er voor iets tussen, o...


Het klinkt misschien raar maar ik hield aan Kopenhagen een koffieverslaving over. Misschien zat het regenachtige weer er voor iets tussen, of gewoon de vele gezellige koffiebars (want Denen drinken het zootje met sloten). Vroeger kreeg ik geen koffie binnen, nu drink ik het nog steeds met mate, maar ik kan intens genieten van een lekkere koffie. In mijn geval wil dit zeggen: goed sterk, melk en suiker. Het kan andere koffiedrinkers als blasfemie in de oren klinken, maar voor mij hoort het erbij. Ik hou dan ook veel van cappuccino en latte. Als ik bij de federale moet zijn, is een bekertje macchiatto in het Zuidstation gewoon verplicht. Zaterdag vond ik de lekkerste mocha in Gent, latte met een vleugje chocolade en daar hoorde natuurlijk een artikeltje bij. Nu eens zien of er nog tips opduiken in de commentaren...

You Might Also Like

0 reacties