Verblijdingen: new places

Verblijdingen zijn dingen om blij van te worden. Het is goed om die af en toe in een lijstje te zetten en er aan te denken. Want we durven d...

Verblijdingen zijn dingen om blij van te worden. Het is goed om die af en toe in een lijstje te zetten en er aan te denken. Want we durven dat al eens vergeten, niet?

Vandaag is er een thema: new places.

Al is de eerste ook wel een oude bekende: DOK!



Ik ben er afgelopen zomer amper geweest, maar toch een happy place!

Een ontdekking: Dudenpark in Vorst. Veldbloemen op straat, een fantastisch zicht over Brussel en een film in het park.


Post Plaza is opnieuw open en ik ben nu al fan van de Pain Quotidien die er zit. 


En BeO markt, ik las het verslag bij Josie en ik herinnerde me: Open op zondag, ideaal om nog wat boodschappen voor de week te halen. Slecht voorbereid want geen zak bij, maar dat maakt dat ik redelijk moest zijn... Zeker een plaats om terug te keren.


You Might Also Like

0 reacties