Voornemen

Ik had wat vragen over de Keepcup die ik bij Kudzu bestelde. Voor mij is hij ideaal, ik bestelde zelfs een tweede exemplaar. Ik laat de koff...

Ik had wat vragen over de Keepcup die ik bij Kudzu bestelde. Voor mij is hij ideaal, ik bestelde zelfs een tweede exemplaar. Ik laat de koffie lopen, terwijl ik mijn boterhammen smeer en ja, soms moet ik wat meer bij de pinken zijn. Je kan de keepcup echt vergelijken met wat je in de afhaalzaken haalt, een beker, niet ideaal dus om in je sjakosj te steken als die nog vol is. Er zit één klein gaatje bovenaan, maar je kan dat dicht steken met dat dingske van boven. Ik heb nog geen lekken gehad, maar ik hou het ook gewoon vast in mijn hand als ik naar het station wandel en daar merk ik toch wel verschil, geen verbrande vingers, maar gewoon comfortabel. Soms is het even prutsen om het open te krijgen, maar ik wijt dat aan mijn ochtendlijke onhandigheid want later op de dag krijg ik het ding zonder problemen open. Nee, ik drink niet uit dat gaatje bovenaan, maar dat doe ik ook niet met de bekers die ik afhaal.


En het voornemen? Simpel, verder de keepcup gebruiken en mittens voor erbij zodat ik ook op de koudere dagen met mijn beker de trein op kan.

You Might Also Like

0 reacties