M/V

Ik ging het een jaar geven. En ik ben er niet goed uit. Ergens wringt het, ergens voelt het wel ok. Ik ben er niet goed uit. Dus nam ik eens...

Ik ging het een jaar geven. En ik ben er niet goed uit. Ergens wringt het, ergens voelt het wel ok. Ik ben er niet goed uit. Dus nam ik eens een kijkje op verschillende websites. Soms viel het tegen: weinig vacatures en wat ben ik nu? Licentiaat of master? Geeft dat verschil voor het aantal vacatures? Blijkbaar wel, strange. Zowel bij Vacature als jobat ergerde ik me aan de keuzemogelijkheden bij functie. Wat ze geven zijn de sectoren, niet de functies. En dan is er soms zo weinig uitleg. Aanbod: een boeiende job, aantrekkelijk salaris, blablabla, niks over takenpakket of functie-inhoud. Ze moeten het natuurlijk doen met de info die ze van werkgevers krijgen. Opvallend is ook dat ze niet dezelfde werkaanbiedingen hebben. Deze vond ik tot nog toe de leukste: cryptografie. Er zijn natuurlijk ook wel dingen waar ik op zou kunnen solliciteren en die ik eigenlijk misschien wel wil doen. Maar geen vonken.

You Might Also Like

0 reacties