Secret of the stole iii?

For English scroll down Aanmoediging is leuk, ik heb de draad weer opgenomen en ben al goed gevorderd in de zesde hint, binnenkort mag u du...

For English scroll down
Aanmoediging is leuk, ik heb de draad weer opgenomen en ben al goed gevorderd in de zesde hint, binnenkort mag u dus een foto verwachten van weer een stukje. Ik ontving ook de uitnodiging voor de derde secret of the stole. De derde KAL is open voor inschrijving en gaat van start op 15 augustus, op het einde van mijn verlof. Ik heb er aan getwijfeld maar ik ga me niet inschrijven, er is natuurlijk nog de tweede secret of the stole die ik moet beëindigen. Het aantal inschrijvingen wordt beperkt en ik wil niet de plaats innemen van iemand die wel op tijd zal eindigen. In dit ontwerp zullen ook parels in zitten, wat me niet zo ligt. Voor de rest kan ik het iedereen aanraden, ik heb veel geleerd en het design van Nautical Knitter is fantastisch!

It is nice to be encouraged, I started again and am already quite far in the sixth clue. Soon there'll be a picture of another finished clue. I also received the invitation for the third KAL. Knitters can join now and the KAL starts the 15th of August, the end of my holidays. I have some doubts but I won't enroll. Of course, I should first finish the secund secret of the stole. The number of members will be limited, so I don't feel comfortable maybe taking a place of someone who is eager to give it a try if I'm not certain myself. Moreover, this design has beads, and that is not really my style. Don't doubt, I can recommend it to everyone, I have learned a lot and Nautical Knitter knows to design beautiful things!

You Might Also Like

4 reacties

  1. De draad weer opgenomen, hèhè... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are much too kind! Welcome to the Secret of the Stole III, glad you could join up!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Nautical Knitter, maybe next time. Now you're already tempting me again. No no no, first I'll finish the second.

    @Liza,
    ik heb daar heel lang over moeten denken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je net in de cafetaria, en wilde effe zeggen: leuke jeans die je aanhad, ze past goed!

    BeantwoordenVerwijderen