weekendblues

Ik heb de knop gevonden om dingen op voorhand in te plannen op Blogger, geen nieuws waarschijnlijk maar zaterdag was ik iets compleet anders...

Ik heb de knop gevonden om dingen op voorhand in te plannen op Blogger, geen nieuws waarschijnlijk maar zaterdag was ik iets compleet anders aan het doen toen de vorige post verscheen. Daarover later meer natuurlijk, maar het is maar dat u het weet.

Het weekend was tegelijk weerzien en afscheid aangezien de werkgever van mijn liefste hem weeral naar de andere kant van de wereldbol jaagt. Een portie dramatiek is me niet vreemd zoals u weet, maar ik heb het er wel lastig mee.

Hoogtepunt was Cactus op zondag. We gingen voor Sophia en hoopten nog andere leuke dingen mee te pikken. Het enige wat ons enigszins kon aanspreken was Phosporescent die speelde terwijl wij de ingang zochten. Vanaf de overkant van het water konden we enkel goedkeurend knikken. Ach, Arsenal deed van feestje, Devotchka is een geschifte bende en het was schitterend weer. Ideaal om rustig te genieten en vast te stellen dat kinderen al maar meer uitgebuit worden. Echt waar. Hoe noem je het anders als ze een grote witte tas van die frisdrankproducent omgorden waar ze in de meeste gevallen zelf nog in zouden passen en dan op zoek gaan naar flesjes en bekertjes aan tien cent het stuk? Uitbuiting dus, en kom niet af dat ze het zelf zo graag doen, de blik waarmee ze je bekertje monsteren, je komen aanmoedigen om wat rapper te drinken,...

Sophia dus, schitterend echt waar. We hadden ze al op Pukkelpop gezien met strijkers dus sloeg de paniek even in voor de start. Maar iedereen, niet in het minst Robert Sheppard had er zin in. Ook al had hij geen witte sokken gevonden in Brugge en was hij dan maar een wafel gaan eten. Hij droeg dus maar zwarte sokken bij zijn witte outfit maar kreeg prompt vanuit het publiek een paar (gedragen) witte sokken, en ook een wafel. Hilarisch! De organisatoren waren onverbiddelijk, de set moest ingekort worden. Maar we hebben er van genoten, het was voor ons de ideale afsluiter om huiswaarts te trekken. Spijtig voor Yousso N'Dour maar vandaag is wel een werkdag en mijn liefste neemt vanavond de nachtvlucht en morgenochtend staat hij alweer op de werf.

You Might Also Like

0 reacties