plan B dan maar

Dit klinkt zo bekend, nee, wij zijn niet op zoek naar club med voor ons gezin met vier kinderen (geen idee trouwens waar ik die anders verb...

Dit klinkt zo bekend, nee, wij zijn niet op zoek naar club med voor ons gezin met vier kinderen (geen idee trouwens waar ik die anders verberg), maar wel gewoon eens een paar dagen er tussen uit in oh gruwel, de paasvakantie. Ja, ook mensen die niet in het onderwijs staan hebben dagen die vastliggen, mijn lief dus. Dit weekend ben ik het reisbureau buitengestapt met een brochure en een duidelijke waarschuwing: er vlug bij zijn als je nog een vlucht wil boeken...

Deze middag stond ik daar terug, een vlucht was er wel nog, maar dan aan een prijs die wij er niet voor over hebben. Ik ben met de zomerbrochure buitengestapt om binnen een paar maanden hetzelfde scenario te vermijden en voor de paasvakantie gaan we over op plan B. Maar wat was nu ook al weer plan B?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Je kan de Eurostart naar Londen nemen of de Thalys naar Parijs. Steden als Aken en Keulen zijn ook vlakbij. Of zoek het gewoon in eigen land. Weekendje uitwaaien aan zee, gaan wandelen in de Ardennen. Mogelijkheden zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Ryanair naar Pisa, Dublin, ... ? En op Tripadvisor.com een goed hotel of B&B zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen