Weekend

Zo ergens twee weken geleden sloeg de paniek toe. Ik zou verlof hebben, op weekend gaan en er was nog een hoop werk. Ik maakte lijstjes, wa...

Zo ergens twee weken geleden sloeg de paniek toe. Ik zou verlof hebben, op weekend gaan en er was nog een hoop werk. Ik maakte lijstjes, wat zou ik aandoen, wat wou ik nog zeker afwerken, welke projecten neem ik mee...

En dan was het vrijdag en kon ik mee met mijn trouwe chauffeur, Kris aka mme Fieflo. Kelly van Ma vie en vert ging ook mee en zonder problemen raakten we op ons kasteel.
Karmel in Brugge, een locatie die al voor meerdere naaiclubs een weekendje weg betekende.
De Chiro sfeer was compleet toen we de kamers zagen en vele kindjes werden afgezet voor een weekend.
Veertien vrouwen gewapend met naaimachine, overlock, stof, fournituren en hopen plannen. Bekende gezichten en nieuwe gezichten.
Ik had mijn naaimachine thuis gelaten, wegens te veel onafgewerkte projecten en geen goesting om uit te zoeken waar ik was blijven steken of iets nieuws te starten. Ik koos voor de rust van mijn breinaalden terwijl ik bijpraatte met Iris of de schoenen van mevrouw Khadetjes bewonderde. 

Fien van Staruur en Sharon Zonen09 zorgden op zaterdag voor de nodige pauze. An van nonomsonsmoms stikte voor het eerst iets voor haar man en Annick keerde ook met meerdere projecten naar huis.
Claudia van pinches of happiness haalde ook haar breiwerk boven. Nina en Mamc gingen voor kinderkleertjes.
Zaterdagavond werd luid mee gezongen met de spotify lijst, handen in de lucht en melig mee kwelen, maar ook geconcentreerd verder doen. Discobal of niet!
 Liesbeth stikte een broek voor zichzelf. Zowel Jolijn als Saskia maakten een kleedje voor zichzelf en nog een hoop andere dingen.
Het werd een heerlijk weekend ondanks de reserve die ik op voorhand bij mezelf voelde. Te druk, te veel onrust in mijn hoofd, maar dat verdween dankzij het gezelschap en de zon. Dank je dames!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik voelde me prins(es)heerlijk in jullie gezelschap op "ons kasteel"! Ook van mij DIKKE MERCI!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Patricia, leuk om je hele mooie blog te ontdekken!
    Ik dacht vooraf dat zo'n weekend best wel een inspanning zou zijn, maar nu weet ik dat het tegendeel veel meer bij de waarheid past. Superontspannend tot bijna 'magisch'! :-)
    Leuk om jou te leren kennen! Enne veel amusement in Ierland!!

    BeantwoordenVerwijderen