We're safe here..,

Ik vraag hem een pintje. Wat wil je? Ik frons, "something local", ik weet ondertussen dat Schotten houden van dit antwoord en ik h...

Ik vraag hem een pintje. Wat wil je? Ik frons, "something local", ik weet ondertussen dat Schotten houden van dit antwoord en ik heb het me nog niet beklaagd.


Hij negeert de tap en haalt een flesje uit de frigo. "Everything all right?" Hij vraagt het wat voorzichtig en voelt zich wat "out of place". Ik knik, ik stond het afgelopen uur geleden twee keer aan zijn hotelbalie met tranen in mijn ogen. Duidelijk overstuur vroeg ik hoe ik internationaal kan bellen. Ik palmde de pc in de internetcorner in en sta hier nu met een duidelijk opgelucht gevoel. 

Ik leg uit dat ik gehoord had dat mijn vlucht geannuleerd is. Where were you flying to? vraagt hij en bij het antwoord zegt hij "this one's on me..." Ik wil nog protesteren maar hij wuift het weg. "We are safe here..." Ik hef mijn flesje op en drink hierop!

You Might Also Like

0 reacties