Johnny

De film zou niet zo goed zijn, maar dit stukje uit het interview met Focus Knack doet je dat toch meteen vergeten? Focus: Geloof je in liefd...

De film zou niet zo goed zijn, maar dit stukje uit het interview met Focus Knack doet je dat toch meteen vergeten?

Focus: Geloof je in liefde op het eerste gezicht?
JD: Zeker. Ik herinner me dat ik zo'n dertien jaar geleden in het Parijse hotel Costes woonde toen ik met Roman Polanski The ninth gate aan het draaien was. Plots zag ik daar de mooiste nek die ik ooit gezien had, en toen die nek zich draaide, bleek er ook een gezicht aan te zitten. Het was Vanessa en ze vroeg me: "Weet je nog wie ik ben?" - want ik had haar jaren tevoren al een keer ontmoet. Nog voor ik kon antwoorden, wist ik: "Ik ben verkocht. Ik zit in de penarie."

You Might Also Like

1 reacties

  1. Mwa, de film spreekt me nog steeds niet aan. Maar JD kan mij wel krijgen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen