Gehoord

"Je moet vermijden dat het leven in jouw plaats beslist." Oude vrouw op de trein geeft haar vriendin goede raad. "Allez,...

"Je moet vermijden dat het leven in jouw plaats beslist."
Oude vrouw op de trein geeft haar vriendin goede raad.


"Allez, je moet dat tijd geven, na een jaar kan je niet zeggen dat je elkaar kent. Ik ben nu tien jaar samen met Sofie en ik denk dat ik kan zeggen dat ik haar ken. Al verast ze me ook nog."
Man in de exki over de middag aan het tafeltje naast ons.

"Ik ben twee jaar single, wel wat dates tussendoor, maar zelfs dan kan ik echt wel zeggen dat ik haar door en door ken. Toen we onlangs samen naar Rome gingen, was het vanaf de eerste avond zo normaal. Ik weet hoe ze denkt, hoe ze slaapt,... ik kan haar best verdragen naast mij."
Man die me vertelt over zijn ex.

"Ik denk dat we allemaal onze rare emotionele mechanismen hebben. Moesten we allemaal vallen op de mensen die goed zijn voor ons, 't zou te simpel zijn. En telkens als ik zelf denk te weten hoe ik in mekaar zit, schud ik de boel wel eens goed door mekaar en maak ik het weeral complex."
Man geeft me zijn visie om me te troosten, denk ik. 

You Might Also Like

0 reacties