Zakgeld

Zoals elk weekend was er weer veel te doen in Gent en door een changement de plans konden wij alsnog rond lopen op de rommelmarkt in het Pr...

Zoals elk weekend was er weer veel te doen in Gent en door een changement de plans konden wij alsnog rond lopen op de rommelmarkt in het Prinsenhof. Nog maar eens rommelmarkt, we worden amateurs, zowaar. Groot, u heeft er geen gedacht van. Mijn oog viel op een heleboel dingen, de meeste vakkundig afgekeurd door mijn wederhelft, nee, waarna ik het eerste dat hij aanwees ook op nee trakteerde. Zo gaat dat. Resultaat: een witte kom waar ik planten in wou zetten maar die eigenlijk om te koken is, nieuw en van ikea (hoe diep kun je zakken op een rommelmarkt) en een rode bloempot. Kosten: 2,50 euro, een mooie som zakgeld. En toen ik met die potten zeulde, werd het meteen onmogelijk om al dat andere moois aan te raken, laat staan te kopen. Meer zelfs, het is niet eens gelukt om de volledige rommelmarkt te doen.

You Might Also Like

0 reacties