Musjieks!

Bij de Vieze Gasten organiseren tiny park concerts in het Pierkespark. Je kan niet reserveren, maar bent er best op tijd bij. Het is een b...

Bij de Vieze Gasten organiseren tiny park concerts in het Pierkespark. Je kan niet reserveren, maar bent er best op tijd bij. Het is een beetje gedoe met het achterlaten van je gegevens en het vinden van waar de bar is en het parcours ernaartoe. Maar ik was blij om nog eens mijn vriend te zien en muziek live te horen. Ik heb het gemist...

Maar het blijft wennen, want in je eentje is het vaak niet evident omdat de meeste bubbels op twee of veelvouden van twee gericht zijn. Ik snap het perfect maar het voelt een beetje triestig. Ik koop vaak gewoon een ticket en zie dan wel, maar nu moet je gaan zitten en is het sociale aspect teruggedrongen tot de bubbel waar je mee afgesproken hebt.

En ik heb koppige vrienden, die weigeren van een bubbel van twee of een veelvoud te vormen of gewoon geen goesting hebben in het gedoe van mondmasker, wel iets drinken of toch niet. Het idee van spontaan ergens binnen te lopen en de confrontatie met de allenigheid maar tegelijkertijd ook het comfort hiervan. Het waren maar een greep uit de reacties.

You Might Also Like

0 reacties