Geminus, altijd maar weer

Liesje van Hari Ito houdt momenteel een adventkalender op haar instagram account, ze toont een patroon, geeft er eentje weg en toont variant...

Liesje van Hari Ito houdt momenteel een adventkalender op haar instagram account, ze toont een patroon, geeft er eentje weg en toont varianten van andere makers. Deze week passeerde ook geminuspanties en ik zag onder andere deze foto's passeren. 
Geminuspanties is een basisslipje, niet te hoog, niet te laag. Eigenlijk komt het in twee lagen, met een mini aan de binnenkant. Of buitenkant, want dat kies je eigenlijk zelf. Ik neem meestal de maxi als enkel laagje, ideaal om te spelen met kant. 
Deze mooie groene kant komt van bij Small Bobbins en past perfect bij hun donkergroene mesh. Ik ging voor de klassiekers, eens de breedte op de voorkant en eens de breedte op de achterkant. Telkens anders en toch een setje. Deze keer had ik voldoende om ook aan de zijkanten met de restjes van de voorkant creatief te zijn en zo liet ik amper een paar centimeter ongebruikt. Slipjes zijn bij mij ideaal om weer zin te krijgen in naaien, snel klaar, creatief combineren en toch voldoende je gedachten erbij houden met die omvouwelastiek. Het blijft ook zelden bij eentje en dat is goed, in de winkel vind je ze toch ook in pakjes?
 

You Might Also Like

0 reacties